Kariera

Większość mojej kariery zawodowej związana jest z obrazem i słowem w reklamie. Pracowałem jako grafik reklamowy w Morski studio Graficzne, potem tamże jako redaktor prowadzący (od strony agencji) Świata Piwa, wewnętrznego pisma Kompanii Piwowarskiej, które dwa lata z rzędu dostawało tytuł najlepszego pisma branżowego w Polsce.
Pisma korporacyjne przylgnęły do mnie do tamtego czasu i swój udział miałem jeszcze przy powstawaniu biuletynów Parkridge CE Retail, Datev-Symfonia, Minimal, czy ostatnio MPB Polska, gdzie jestem autorem prawie wszystkich tekstów do MPB Raport, z wywiadem i felietonem włącznie. I pomyśleć, że wszystko zaczęło się od korekty w Poradniku Handlowca.

W 2004 roku porzuciłem agencje reklamowe na rzecz działów marketingu, a Poznań zamieniłem na Kraków. Tam tworzyłem od podstaw marketing i PR dla Kegel-Błażusiak. Zaowocowało to tekstami w takich pismach jak Piekarnictwo i Cukiernictwo.

Ostatnie lata (2006-2009) to powrót do Wielkopolski i kierowanie działem marketingu, jako kierownik marketingu w Lena Lighting S.A. i zarządzanie działem graficznym, także w randze kierownika działu w AutoPlastProdukt SA. Przez te lata mogłem skoncentrować się na pisaniu tekstów, szczególnie podczas dwuletniego okresu pracy w Lena Lighting.

Od 2006 roku prowadzę własną działalność pod nazwą Prospero. Prowadzę szkolenia, piszę teksty firmowe, projektuję strony www i inne materiały reklamowe, tworzę i administruję stronami na Facebooku, zajmuję się strategią i doradztwem w zakresie marketingu i PR (pobierz prezentację).

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s